Contact
Contact
Veel gestelde vragen
Producten
Hoe meet ik mijn trapleuning in?
Uit welke kleuren kan ik kiezen?
Andere veel gekozen kleuren zijn :
– Ral 9005 (zwart) zijdeglans
– Ral 7016 (antraciet)
– Ral 9016 (wit) mat of glans
– Blank gepoedercoat (lasnaden en slijpplekken blijven zichtbaar)
Ik heb een holle muur kan ik hier ook mijn trapleuning of kapstok op monteren?
Wordt er bevestigingsmateriaal bijgeleverd?
Ik wil graag een eigen ontwerp laten maken, is dit mogelijk?
Dat is zeker mogelijk! Stuur een mail naar info@staalvanmark.nl met hierin uw eisen, een tekening of afbeelding van wat u graag zou willen laten maken en natuurlijk uw naam, e-mail en telefoonnummer zodat wij eenvoudig contact met u op kunnen nemen en eventueel een 3d tekening kunnen maken van hetgeen u wenst. Of vul ons contactformulier in!
Kan ik jullie ontwerpen ook zien?
Ja natuurlijk is dit mogelijk. Wij hebben een aantal partners die onze leuningen via hun winkel verkopen en daar hebben wij dan ook een display staan met onze ontwerpen. Neem contact met ons op zodat wij u naar onze dichtstbijzijnde partner kunnen sturen. Ook is het mogelijk om bij ons langs te komen in de werkplaats of op ons kantoor adres om onze ontwerpen te kunnen bekijken. Ook voor 3d advies of tekeningen van onze ontwerpen in uw eigen ruimte bent u bij ons aan het juiste adres!
Levering
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn:
Trapleuningen tot 170cm €15, tot 250cm €20, daarboven €30, Kapstok Rome, Lissabon & Wenen €15, alle overige €20)
Bezorgen en monteren is op nacalculatie: een minimum van €25 of we rekenen €0,50 per kilometer vanaf Druten voor 2 personen tot een max van €100 + montage €20 per leuning)
Kan ik mijn product retourneren?
Wat is de levertijd?
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Bedrijfsadres:
Dericks en Geldens 31
6651 SM Druten
Werkplaatsadres:
Maxwellstraat 25A
6716 BX Ede
Verzorgen jullie ook de montage en wat zijn de kosten hiervan?
Betaling
Hoe moet ik mijn bestelling betalen?
Betalen kan nadat u de factuur van ons heeft ontvangen met behulp van een QR-code die op de factuur aanwezig is. Of via een bankoverschrijving.
Er is iets misgegaan met de betaling, wat moet ik doen?
Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik doen?
Overig
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze het beste stellen?
Mail ons op info@staalvanmark.nl en vermeld uw naam, mailadres en telefoonnummer zodat wij contact met u op kunnen nemen.
Openingstijden
Ma t/m Vr:
07.30 – 18.00
Za en Zo:
09.00 – 17.00